דברים שצריך לזכור, ודברים שכדאי לשכוח

דברים שצריך לזכור, ודברים שכדאי לשכוח

יום שלישי, 22 בפברואר 2011

אוסף פרטי


אחד הדברים שהבלוג הזה גרם לי לעשות היה ללכת ולפשפש בחדר שלי, בבית של ההורים, ולנסות לגלות דברים של פעם.
הדבר העיקרי שגיליתי זה שיש לי בעיה חמורה - אני אגרנית כפייתית. לא רק שאספתי כל דבר שרק אפשר לאסוף, גם שמרתי את מרבית האוספים האלה.

אחד האוספים לו הייתי מחוייבת במיוחד היה אוסף הטלכארדים שלי.
למעשה, עד היום אני נוטה להתרומם על קצות האצבעות כשאני עוברת ליד טלפון ציבורי, ולבדוק אם יש עליו כרטיס.
אוסף אחר היה אוסף המיניאטורות ששוכנו בבית מיניאטורות ורדרד
והיו גם אוספים רבים אחרים:





דווקא מאוסף המכתביות שלי החלטתי להפטר במפתיע בשלב מסויים,
אבל מיכ, שגם היא בעלת שורשים אגרניים, פירגנה לי בחלקים מהאוסף שלה.
היום נשארתי רק עם אוסף אחד שאני עדיין מטפחת.
כנראה שאי אפשר להגמל לחלוטין...

6 תגובות:

  1. אגב פרט למכתביות יכולתי לתת לך לצלם גם את אוסף קלפי בוורלי הילס 90210. אני די בטוחה שהם יהיו שווים מתישהו מלא כסף, לכן אני לא זורקת אותם

    השבמחק
  2. וואו, המכתביה השמאלית תחתונה פשוט מהממת.
    אלמלא הייתי נפרדת מהאוסף שלי אי שם בניינטיז הייתי מחליפה עכשיו לפחות 3 מכתביות פושטיות תמורתה.

    השבמחק
  3. תודה! :) הילדים האלה מהממים!
    הם מופיעים גם בפוסט הזה:
    http://shkafkafim.blogspot.com/2011/01/blog-post_27.html

    ברחו לי השמות שלהם... :(

    השבמחק
  4. שלום אני אספן של מכתביות ,

    אני רוצה לקנות, מישהו רוצה למכור?
    my mail - prichacana@hotmail.com

    תודה

    השבמחק