דברים שצריך לזכור, ודברים שכדאי לשכוח

דברים שצריך לזכור, ודברים שכדאי לשכוח

יום שלישי, 24 ביולי 2012

ויווה לדיווה


קשה לדמיין מוות מפתיע פחות מזה של וויטני יוסטון, ובכל זאת, תפסו אותי לא מוכנה.
אז לקח קצת זמן להשלים את הפוסט הזה, אבל בסוף הוא הגיע.

דמיינו לעצמכם ש"אמריקן איידול" היתה משודרת בשנות ה 90'.
מה הייתם מצפים שיהיה השיר בו תבחר כל נערה שרוצה להפגין את יכולותיה הווקאליות? כל בחורה מקרקרת, שתחתך בגסות על ידי לשון התער של סיימון? כל לוליטה מתבגרת שרוצה להוכיח שהיא דיווה?
ניחשתם נכון - היא תשיר את Will always love you מתוך פסקול הסרט שומר הראש, בביצועה של וויטני יוסטון.
שיר הנושא הסנסציוני שהרים את הסרט הבינוני (הכי אוברסטייטמנט) הזה, הוא הזיכרון הראשון שלי מוויטני, זכרונה לברכה. אז לזכרה, קבלו עוד שירי נושא שהפכו לנושא, נשוא ומושא. אז פעם, לפני שטום קרוז היה מוזר (או לפחות , לפני שכולם ידעו את זה), הוא היה טייס. ולא סתם טייס, הוא היה טייס קרב. ולא סתם טייס קרב, טייס המשנה שלו היה אנתוני אדוארדס (E.R) ויריבו המושבע היה ואל קילמר (לפני שהוא היה שמן). ואיך כל זה קשור לפה? ככה:
אבל היו עוד, והרבה. 
מסתמן שתחום הפסקולים רווי בעוצמה נשית. החל מדולי פרטון (תשע עד חמש), דרך בננה רמה (קראטה-קיד. מי שלא ראה את הקליפ לא חווה את האייטיז מימיו. להעצמת החוויה מומלץ ללבוש ג'אקט ניטים בעת הצפיה) וכלה בסלין דיון (טיטאניק)
אך גם הכוח הגברי לא נעדר מהזירה. נראה שהגברים בסצנה הזו חולקים מספר מאפיינים, ובהם: מתקתקות רומנטית עד כדי בחילה, נכונות לצילומי תקריב, וחטטים
* מלמעלה:  בריאן אדאמס (רובין הוד), סיל (בטמן לנצח), ארוסמית (ארמגדון), רטוב רטוב רטוב (סתם נו, wet wet wet. ארבע חתונות ולוויה אחת).
והיו עוד, מוצלחים יותר ופחות:
מה שבטוח זה שבהרבה מקרים השירים עשו את הסרטים, ולא להפך.
ונסיים בברכת ויוה לדיווה.
היו שלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה